Zašto biste trebali koristiti online fakturisanje?

Pokretanje vlastitog biznisa je hrabar i odvažan potez. Kada uzmete u obzir sve finansijske i zakonske obaveze kojima se vi kao vlasnik morate baviti, čini se da je mnogo jednostavnije raditi za nekoga drugog.

Unatoč tome, zadovoljstvo koje dolazi od upravljanja vlastitim biznisom u izazovnom poslovnom okruženju je jedinstven osjećaj.
Kako bi to zadovoljstvo postalo konstanta u vašem profesionalnom životu, trebali biste razmotriti upotrebu modernih softverskih alata kao što su online fakture.

Bez kašnjenja, uvijek na vrijeme

Pravljenje računa pomoću standardnih alata kao što su Word i Excel iziskuje mnogo vremena. Pored toga, može se desiti i da zaboravite poslati fakture na vrijeme, a vaši klijenti ih očekuju. Takve pogreške mogu dovesti do nesporazuma sa poslovnim saradnicima, te negativno utjecati na poslovne odnose. Softveri za fakturisanje mogu vam pomoći da izbjegnete takve situacije.

Važno je dodati i da kada se fakturisanje obavlja na tradicionalni način, postoji veliki rizik od pogrešnog obračuna troškova; samo jedna pogrešna cifra vas može koštati velike sume novce, te može rezultirati u gubljenju poslovnog partnera.

Dostupnost na različitim uređajima i platformama

Današnji tempo poslovnog života takav je da nikad ne možete znati gdje ćete se naći u trenutku kada trebate riješiti nastale poteškoće s fakturisanjem i plaćanjem.

Zamislite da prisustvujete poslovnoj konferenciji u nekom drugom gradu. U jednom trenutku primate telefonski poziv iz svog ureda, te vas obavještavaju da postoji ozbiljan problem s fakturom jednog od vaših najvažnijih klijenata. Morate napustiti konferenciju, nazvati ured i klijenta kako biste vidjeli šta možete učiniti iz drugog grada (vjerovatno ne previše toga). Dakle, nećete biti u mogućnosti pratiti konferenciju i vjerovatno ćete se morati vratiti kući i prije nego što ste planirali. A ako se sve to događa u inozemstvu, ova faktura bi vas mogla mnogo koštati.
Kada biste bili u prilici pristupiti problematičnoj fakturi putem svog pametnog telefona i provjeriti šta nije uredu, uštedjeli biste sebi i vrijeme i novac, te sačuvali poslovnog partnera. Najveća prednost softverskih alata za fakturisanje jeste opcija slanja, primanja, ispravljanja i uređivanja svake pojedinačne fakture s bilo kojeg mjesta i bilo kojeg uređaja, onda kada vam je to potrebno.

Nota profesionalnosti

Vlasnici biznisa i njihovi zaposleni mogu napraviti fakturu na komadu papira, ali doista se u mnogome razlikuje kada napravite fakturu pomoću softvera namijenjenog za to. Tako napravljene fakture, klijentima šaljete putem e-maila, a to je idealna prilika da iskoristite i prednosti e-mail marketinga. Prije svega, svaki e-mail kojeg šaljete sadrži vaš poslovni potpis. U njemu se nalaze osnovne informacije o vašem poslovanju, kao što su logotip, adresa i link koji vodi na vašu web stranicu. Kada distribuirate fakture putem e-maila, sve ove dodatne informacije će poslužiti kao promocija vašeg biznisa, te će zasigurno ostaviti snažan dojam na vaše klijente.

Na prvi pogled se ovi elementi čine kao prava sitnica, ali je činjenica da će vašoj firmi i poslovanju dati određenu notu profesionalnosti. Vaši klijenti će sigurno primijetiti da ste vrlo ozbiljni i predani svom poslu, te će ih to ohrabriti i potaknuti na saradnju.

Bolja poslovna organizacija

Pretpostavimo da vlasnici firme ne rade samostalno poslove koji se tiču finansija, fakturisanja i računovodstva generalno. Kako raste obim poslovanja firme, tako se sve češće javlja potreba i za upošljavanjem novih ljudi koji će se baviti različiti poslovnim zadacima.
S porastom broja klijenata i poslovnih projekata, firma mora oformiti odjel za finansije, kao i unajmiti računovođu. To podrazumijeva da ćete imati veći broj ljudi koji rade na istom zadatku; ukoliko ljudi nisu dobro organizirani i ukoliko blisko ne sarađuju, postoji veliki rizik od pravljenja različitih grešaka i propusta. Kada su finansije u pitanju, čak ni najmanji propusti se ne mogu tolerisati, iz razloga što čak i oni mogu dovesti u pitanje vaše poslovanje, te narušiti vaš ugled.

Vrlo jednostavan način da zaobiđete ovakve probleme jeste da u svoje poslovanje uključite softver uz pomoć kojeg ćete s lakoćom generirati predračune i fakture, a zatim ih isporučivati putem interneta. Prednosti korištenja softvera se ogledaju u tome da gotovo svaki uposlenik firme, od vlasnika pa nadalje, može napraviti fakturu. Još jedna prednost je i to što se online fakture mogu lako modificirati, ukoliko se javi potreba za tim. Na kraju, korištenjem softvera za online fakturisanje, cjelokupni proces rada se mnogo brže obavlja, doprinoseći boljem protoku novca i zadataka.

Stoga, odlučite se za online fakturisanje i učinite vaš finansijski sistem uniformnim.

Budući da danas većina kompanija posluje na globalnom nivou, pouzdana i brza softverska rješenja za fakturisanje su među najvažnijim savremenim poslovnim alatima.

Uzimajući u obzir sve navedene razloge, ozbiljno razmislite o tome da online fakturisanje učinite dijelom svog poslovanja i na taj način se pripremite za sve poslovne saradnje i projekte koje budućnost donosi.

Sharing is caring!

Back to Top