Prestanite se vezati za radni sto; prihvatite se jednostavnog računovodstva s bilo kojeg mjesta

Uvijek ste u pokretu? Vrijeme je da se prihvatite jednostavnog računovodstva koje možete obavljati s bilo kojeg mjesta!

Telefoni, tableti i računari su nam pojednostavili život i zahvaljujući njima možemo da vodimo računa o našem biznisu kada nismo u kancelariji. Možete odgovoriti na mail, obaviti Skype poziv, ugovoriti sastanak i koristiti aplikacije za dijeljenje dokumenata s bilo kojeg mjesta.

Pomislite na aplikacije kao što su Slack, Trello, Gmail ili na vašu omiljenu aplikaciju za bankarstvo. A sada zamislite život bez njih.

Čini vam se nepojmljivim, zar ne?

Glatko poslovanje ne bi bilo moguće, kao ni brzo slanje maila, vršenje uplate u hodu ili provjeravanje stanja na računu. Sve ovo biste mogli obaviti tek kada se vratite u kancelariju.

Baš kao što vam ove aplikacije pojednostavljuju život, postoje aplikacije koje upravljaju cijelim računovodstvenim procesom.

Ove aplikacije se zovu mobilne računovodstvene aplikacije, a u ovom tekstu možete pročitati koje su to mnogobrojne prednosti njihovog korištenja u biznisu.

Upravljajte računovodstvenim procesom s bilo kojeg uređaja ili mobitela 

U današnje vrijeme postoji mnogo cloud računovodstvenih aplikacija. Firme razumiju da je cloud poslovanje prednjači što se tiče načina poslovanja i da klijenti žele rješenja koja će se prilagoditi njihovom užurbanom načinu života.

Kada je u pitanju računovodstvo, postoji dosta toga što morate pratiti i voditi. Morate pratiti ponude i fakture, praviti ih ili slati klijentu. Morate i pratiti šta vam je plaćeno ili kada će biti plaćeno.

Cloud računovodstvene aplikacije vam pomažu da vodite računovodstvo i s telefona, dok ste u pokretu i s bilo koje lokacije.

Više ne morate biti vezani za kancelariju:

  • Želite poslati fakturu dok ste u pokretu?
  • Provjeriti status plaćanja?
  • Spremiti ponudu ili predračun u momentu dok razgovarate s klijentom?
  • Poslati ponudu u najkraćem roku?

U nastavku teksta vam donosimo načine na koje je ovo sve moguće raditi zahvaljujući ovim aplikacijama.

POŠALJITE FAKTURE ODMAH I ZAKLJUČITE POSLOVE BRŽE

Upravo ste imali važan sastanak s klijentom i želite zaključiti dogovor što prije? Nema problema. Sastavite proračun ili fakturu na licu mjesta – na vašem laptopu ili telefonu – i pritisnite ‘pošalji’. Nemojte misliti da gubite na funkcionalnosti koristeći telefon.

Sa Faktura.ba, sve opcije koje su vam dostupne na desktopu su vam dostupne i na bilo kojem laptopu ili mobitelu – dovoljan je samo pristup internetu. Dakle, možete dodavati datume krajnjih rokova, uvrstiti popuste, prilagoditi termine plaćanja, izračunati poreze, itd.

Kada dobijete uplatu, jednim klikom fakturu označite kao plaćenu – i imate statistike koje će vam olakšati život.

PROVJERITE STATUS PLAĆANJA I BUDITE U TOKU

Ako imate više faktura za koje očekujete plaćanje, u momentu kada dobijete plaćanje, iz pregleda “faktura koje trebaju biti plaćane” lako možete označiti one koje su plaćene. Isto možete uraditi i s fakturama kojima je istekao datum dospijeća.

Možete i podesiti podsjetnik za zakašnjele uplate, koji će automatski biti poslan klijetima koji kasne s plaćanjem.

SARAĐUJTE S KLIJENTIMA DOK STE U POKRETU

Sjećate li se kada ste fakture slali putem maila? Ono što je slijedilo nakon toga je dugačka mail prepiska i mnogo telefonskih poziva u kojima s klijentom dogovarate detalje oko fakture.

Srećom, s klijetima sada možete sarađivati unutar aplikacije. Oni će vam dati povratne informacije i postavljati pitanja, a vi ćete moći odgovoriti na ta pitanja i poslati im odgovarajuću fakturu oko koje ste usaglasili.

Na ovaj način ćete mnogo brže adresirati sve probleme koji vam možda koče određeni projekt.

Napravite ispravne fakture koje izgledaju profesionalno

Kvalitet vaših faktura ne mora da pati samo zato što ih pravite na telefonu.

Aplikacije za računovodstvo vam omogućavaju da pravite profesionalne fakture, a izračun prepuštate platformi. Jednom ćete podesiti logo kompanije, kao i osnovne podatke i oni će se automatski prikazivati na svim vašim ponudama i fakturama.

Zaboravite na papir; prigrlite cloud

Cloud poslovanje je dobro za planetu. Više ne morate čuvati papirne račune i bilježiti transakcije u računovodstvenim knjigama. Barem onoliko koliko to naše zakonodavstvo dozvoljava, a to će sigurno biti sve više i više…

Sve što želite možete pohraniti na jedno mjesto, bilo da se radi o fakturama ili troškovima, kojem ćete imati jednostavan pristup. Ne morate se više mučiti s mailovima i listanjem stranica. Centralnom mjestu gdje su sve vaše informacije pohranjene možete pristupiti s bilo kojeg uređaja.

Pristupite informacijama sa svih uređaja

Vrlo je vjerovatno da u poslovanju koristite laptop, desktop, tablet i telefon, tako da ažuriranje podataka koje obavite na jednom od ovih uređaja treba da se odrazi i na ostale.

Ranije su softveri radili procese koji se zovu sinhronizacija podataka. Kada koristite cloud, podaci se bilježe na jednom mjestu i ako pristupate s bilo kojeg uređaja, oni su vam u potpunosti dostupni.

 

Zaključak

Moć cloud aplikacija je neupitna i one vam omogućavaju da osluškujete kako diše vaš biznis gdje god bili i s bilo kojeg uređaja.

Možete slati fakture bez odlaganja, spremati ponude i predračune u nekoliko klikova, upravljati klijentima, provjeriti status fakture – i sve to dok ste u pokretu i s bilo kojeg uređaja.

Osim ovoga, možete i:

  • Praviti fakture bez da žrtvujete kvalitet
  • Pohranjivati podatke na cloud
  • Pristupiti informacijama sa svih uređaja
  • Pristupiti aplikacijama s više platformi

Sada kada znate sve prednosti, postavlja se pitanje: da li ste spremni probati jednostavno računovodstvo s bilo kojeg mjesta?

Sharing is caring!

Back to Top