Pet zabluda o pohrani podataka u cloud

Koncept cloud računarstva (računarstva u oblaku) vam još uvijek nije potpuno jasan? Pri odabiru softvera odmah odbacujete mogućnost korištenja softvera koji je u cloudu, nesvjesni da uskoro neće biti softvera čiji podaci nisi u cloudu? Otkrivamo vam istinu o najčešćim zabludama vezanim za ovaj pojam.

Čujem da cloud nije zaštićen. Svoje podatke ću radije držati ‘pod ključem’.

Svaki vlasnik malog biznisa je zabrinut za sigurnost. Bilo ko može postati meta, ali nije uvijek pametno oslanjati se isključivo na vlastiti firewall i fizičku zaštićenost da biste osigurali zaštitu svojih podataka. Zamislite da svaki dan trebate raditi update zaštite, provjeravati sve sigurnosne nivoe, raditi beckup podataka. Signo da to ne radite, ali to “za vas rade” kada su podaci u cloudu!

Rizici koje predstavljaju krađa ili prirodne katastrofe mogu biti umanjeni

Provideri, tj. pružatelji cloud usluga, ulažu ogromne sume novca u mnoge sigurnosne mjere – uključujući napredno šifriranje za prenos podataka – i njihova reputacija ovisi o tome. S obzirom na činjenicu da provideri podatke pohranjuju najčešće na više lokacija, rizici nastali usljed krađe ili prirodne katastrofe se na ovaj način umanjuju.

Mjesečne pretplate podrazumijevaju da ću morati plaćati svaki mjesec – to znači da je cloud skup izbor.

Istina je da unajmljivanje softvera predstavlja trošak na mjesečnoj bazi. Ali mnogim vlasnicima malog biznisa je lakša ova vrsta plaćanje nego plaćanje unaprijed. Ovo je također i veoma isplativa opcija ukoliko vam količina posla varira. Softver se inače brzo ažurira, tako da uvijek na raspolaganju imate najnoviju verziju, koja pokriva sve zakonske novitete.

Kada se odlučite za ovu opciju, prepušteni ste na milost i nemilost cloud operateru

Ovo je istina u određenoj mjeri. Zbog toga je važno da se odlučite za etabliranu firmu s dobrom reputacijom kojoj ćete povjeriti svoje podatke. Pročitajte uvjete ugovora koji vam firma ponudi da biste saznali kako bi na vas utjecale potencijalne promjene kojima možda ne biste bili zadovoljni. Zapamtite – ako iz nekog razloga ne budete zadovoljni uslugom, u većini slučajeva je jednostavno možete otkazati.

Još jedna nova stvar za naučiti (a ko ima vremena za to?)

Iako vam promjena može teško pasti, prolazak kroz manje poteškoće vam dugoročno može uštedjeti jako puno vremena. Cloud softver u obzir uzima potrebe korisnika, tako da biste trebali naći nove sisteme koji su lakši za korištenje nego što ste mislili.

Ako vam je cilj prebacivanje na online računovodstvo, pomisao na premještanje podataka bi vas mogla kočiti u toj nakani. To bi zapravo trebalo biti bezbolno iskustvo, jer bi vam support ekipa trebala pomoći, pa i cijeli taj proces uradi umjesto vas.

Razmotrite nivo korisničke podrške prije nego prihvatite ponudu

Ako nešto krene po zlu, prepušteni ste sami sebi.

Ako ste navikli da se oslanjate na IT podršku pri instaliraju i ažuriranju softvera, pomisao da biste to morali čini sami vam može biti zastrašujuća. Međutim, niste sami. Na raspolaganju ćete imati stručnjake koji jako dobro znaju kako softver funkcioniše i koji imaju usko i specijalizirano znanje o proizvodu.

Prije nego se odlučite za uslugu, uvijek je dobro istražiti nivo podrške korisnicima koju potencijalni provider pruža. Na kraju krajeva, ako već imate slobodu da radite odakle hoćete i kada hoćete, na raspolaganju želite da imate pomoć koja je pouzdana.

Sharing is caring!

Back to Top